.

Toermee is dit jaar op zondag 29 augustus

toermee 2021

Toer Mee fietstocht voor het goede doel

Voor de 40e en tevens laatste keer in deze vorm organiseert de MOV-groep van Moergestel een fietstocht met opbrengst voor Pater Theo Raaijmakers en het opvanghuis voor straatkinderen in Bolivia. Vanaf 2008 doet de K.B.O van Berkel-Enschot ook al mee. De route van dit jaar gaat langs alle kernen van de St Jozef parochie én door Berkel-Enschot en meet 40! kilometer. Onderweg is koffie, thee, of soep en een broodje te koop. (Er zal een foto-tentoonstelling van verschillende jaren en het tehuis te zien zijn in de aula van Park Stanislaus en een presentatie van MTV).

Is dit niet een heel mooie gelegenheid om elkaar weer eens te ontmoeten en wat bij te praten??
U kunt starten tussen 10.30 en 13.00 uur vanaf het St. Jansplein in Moergestel of Boerderij Denissen (Generaal Eisenhowerweg 1) in Berkel-Enschot. Deelnemers uit Haaren en Oisterwijk kunnen ook starten bij de koffiepost in de tuin van de St. Petruskerk.
Dit alles op zondag 29 augustus !!

Voor geldelijke steun kan banknr. NL 89 RABO 0134 5207 69 van Stichting Werk Theo Raaijmakers, o.v.v Toer Mee gebruikt worden.

Subcategorieën