.

Toer Mee fietstocht in Moergestel dit jaar individueel

28 juli 2020
De Toer Mee sponsortocht is vanwege de coronacrisis voor dit jaar afgelast, maar kan wel gereden worden in alternatieve vorm.

toermee

Theo Raaijmakers bij de start in voorgaande jaren.

Vermijd de drukte is het advies van onze overheid. De jaarlijkse fietstocht voor Bolivia ten bate van het project van pater Theo Raaijmakers werd altijd op de laatste zondag van augustus verreden. Wat dit jaar best wel mogelijk is om individueel of met z’n tweeën met de fiets er op uit te trekken. Daarom heeft de organisatie een alternatieve fietsroute uitgezet in de mooie omgeving van Moergestel en Oisterwijk. Er zijn routes van ruim 25 en van 40 km met start en finish op het St Jansplein in Moergestel. U kunt dus een dag kiezen naar eigen keuze om te gaan rijden. Mocht u geheel vrijwillig een bijdrage willen geven voor het werk van Theo, de opvang van straatkinderen in Cochabamba, dan is die uiteraard welkom. De alternatieve fietsroute is hieronderuit  te printen. Ook komt er een gelegenheid om de fietsroute op te halen op zondag 30 augustus van 10.30 tot 12.00 uur bij de kraam op het St Jansplein. Veel fietsplezier.

Alternatieve route Berkel-Enschot 40km         klik HIER

Alternatieve route Moergestel       45km         klik HIER